Hallitus tiedottaa 6.8. ja 4.9.2024 kokouksista

SSSRY_40V_logo_etusivun_nosto

Elokuun kokouksessa käytiin läpi syksyn tapahtumia. Agilityn SM-kisoihin saatiin shelttijoukkueet sekä mini- että mediluokkiin. SM-kisat kisailtiin elokuun lopulla. Kesän kisamenestyksestä voit lukea uusimmasta Sheltit-lehdestä tai myöhemmin julkaistavista tiedotteista.

Lisäksi paimennusvastaavan tehtävä vapautui. Lajivastaavien tehtäviä on vapaana. Erilaisten harrastusten esiintuominen koetaan rotuyhdistyksessä tärkeäksi, mutta toiminnan kehittäminen vaatii tekijöitä. Olisiko sinulla innostusta kirjoittaa omasta lajistasi juttuja lehteen, tai muuten tuoda lajia paremmin näkyviin? Tutustu vapaisiin tehtäviin ja tule mukaan toimintaan! Voit aina myös olla yhteydessä ja ilmaista kiinnostuksestasi johonkin tehtävään, vaikka sellaiseenkin jota ei yhdistyksessä ole aiemmin ollut olemassa. Mitä annettavaa sinulla olisi?

Syyskuun kokouksessa jalostustoimikunnan uudeksi puheenjohtajaksi valittiin Niina Ojala. Onnea tehtävään!

ShelttiShop saapuu Ylöjärvelle erikoisnäyttelyyn lauantaina 28.9. Jos haluat varmistaa tuotteiden saatavuuden, voit tehdä tilauksesi ennakkoon jäsensivujen kautta maanantaihin 23.9. mennessä. Jäsensivuilta tilatessasi kirjaudu sisään ja siirry turkoosin jäsenvalikon kautta ostamaan shopista. ShelttiShopiin on myös tulossa taas jotakin uutta – arvaatko mitä se voisi olla?

Huomasithan myös erillisen tiedotteen kinnerluennosta 30.11.2024? Muista ilmoittautua mukaan (klikkaa tästä)!

Seuraava hallituksen kokous on sunnuntaina 13.10.2024. Kokouksessa käsiteltävät asiat tulee toimittaa yhdistyksen sihteerille sähköpostitse sihteeri@shetlanninlammaskoirat.fi viimeistään 5.10.2024.