Hallitus tiedottaa 28.5.2024 kokouksesta

SSSRY_40V_logo_etusivun_nosto

Jalostustoimikunnan puheenjohtajan tehtävään on haku avoinna. Voit lukea lisää tehtävästä Tule mukaan toimintaan -sivulta. Lue myös jalostustoimikunnan tuore tiedote PEVISA-muutoksista.

Kasvattaja-akatemia etenee! Hallitus on vahvistanut alustan valinnan. Kasvattaja-akatemian sisällön rakentaminen aloitetaan kesän aikana.

Juhlavuoden huipentava erikoisnäyttely- ja ShelltiExpo-viikonloppu lähestyy. Tapahtumien tietoja on päivitetty nettisivuille. Lauantaina ratkotaan ensin erikoisnäyttelyn parhaat sheltit ja kilpaillaan SohvaChampion-luokassa. Näyttelyn jälkeen kokoonnutaan yhdessä juhlistamaan hienoa rotuamme juhlaillalliselle. Sunnuntaina ShelttiExpossa kuunnellaan Heli Väätäjän ja Salme Mujusen luennot ja pohditaan yhdessä työpajassa rotumääritelmää. Erikoisnäyttelystä, muusta ohjelmasta, majoituksesta ynnä muusta voit lukea lisää omalta sivultaan. Ilmoittaudu heti mukaan juhlavuoden upeaan tapahtumaviikonloppuun Ylöjärvelle ja Tampereelle! ShelttiExposta voit lukea myös lehdestä 2/2024.

Seuraava hallituksen kokous on tiistaina 25.6.2024. Kokouksessa käsiteltävät asiat tulee toimittaa yhdistyksen sihteerille sähköpostitse sihteeri@shetlanninlammaskoirat.fi viimeistään lauantaina 15.6.2024. Huomioithan myös, että kesäkuun kokous on viimeinen ennen hallituksen kesälomaa heinäkuussa: uudet jäsenet ym. hyväksytään tämän jälkeen seuraavan kerran elokuun kokouksessa. Jäsenyys voi kesän tapahtumien osalta vaikuttaa esimerkiksi rotumestaruuksiin tai SM-joukkuehakuihin – olethan ajoissa, jos haluat osallistua!